bandy [ˈbændɪ] v 1. перекидати (м’яч); перекидатися, кидати один одному; обмінюватися; to ~ looks переглядатися; to ~ words with smb перекидатися словами; 2. передавати з уст в уста; обговорювати; to ~ rumours поширювати чутки; 3. сперечатися; 4. об’єднувати(ся). |
уста мн. поет. (род. відм. уст) lips, mouth (sg.); ● з уст в ~ from mouth to mouth, from lip to lip. |
бу́зя (-зі) f Dim.: уста́, рот; Inf. mouth, lips, kiss. |
уста́ (уст) pl = вуста́, lips; mouth: з оби́льности [оби́льності] се́рця уста́ гово́рять, as the heart thinks, so the mouth speaks; ні па́ри з уст, not a sound (from one). |
у́стонька (-ньок), у́сточка (-чок) pl Dim.: уста́, pretty lips. |
вуста́ (вуст) pl = уста́, lips. |
говори́ти (-орю́, -о́риш) I vi: (сказа́ти P) to speak, talk, tell, say; to converse: говори́ти з ким, to speak with one; говори́ти до ко́го, to speak to one; говори́ти рі́зними мо́вами, to speak various languages; нема́ що говори́ти, it goes without saying, no doubt about it; як гово́рять, as the saying is, as the story goes; гово́рять, it is said (reported), they say; гово́рити обиняка́ми, to speak ambiguously (in vague terms); гово́рити на ві́тер, to waste words; гово́рити по-англі́йському, to speak English; з оби́льности [оби́льності] се́рця уста́ гово́рять, out of the abundance of the heart the mouth speaks; га́рні о́чі, але́ не гово́рять, fine (lovely) eyes, but they lack expression; нема́ що про це гово́рити, it is useless to talk about it; гово́ритися I vi (used impersonally in the 3rd pers.): гово́риться, говори́лося, it is (was) said. |
запиша́ти (-а́ю, -а́єш) P vt: запиша́ти гу́би (уста́), to pout, put on airs, become angry. |
сма́жка (-ки) f Dim. смага́, slight dryness (sunburn, tan); сма́жний (-на, -не) arid, dry: сма́жні уста́ (гу́би), parched lips; сма́жно adv. with an effort (difficulty). |
advertising 1. n рек., марк. рекламування; реклама; 2. рекламна діяльність; 3. рекламне оголошення; a рекламний 1. оплачене ідентифікованим спонсором поширення через засоби масової інформації про товари, продукцію (product), послуги (service1), ідеї, марки (brand), яка спрямована на цільову аудиторію (target audience) і покликана стимулювати попит на ці товари, послуги тощо; ◆ рекламування як один із компонентів маркетингу (marketing communication) поділяють на два основні види: рекламування для створення популярності організації (institutional advertising) і рекламування продукції (product advertising); 2. комерційна діяльність зі створення, розповсюдження та продажу реклами (advertisement); 3. рекламне оголошення (advertisement) above-the-line ~ = реклама з агентською знижкоюaccessory ~ = допоміжна рекламаadvance ~ = попередня рекламаadversary ~ = реклама, що протидієadvocacy ~ = рекламно-пропагандистська кампаніяairline ~ = реклама авіакомпаніїaisle ~ = реклама у проході між полицями в крамниціannoying ~ = подразлива рекламаaudiovisual ~ = аудіовізуальна рекламаauditory ~ = акустична реклама • звукова рекламаauxiliary ~ = допоміжна рекламаbait ~ = спокуслива рекламаbait and switch ~ = реклама із мерехтливою принадоюbank ~ = банківська рекламаbargain-basement ~ = реклама, яка пропонує товар за низькими цінамиbelow-the-line ~ = рекламні замовлення, які не дають агентської знижкиbeverage ~ = реклама напоївbillboard ~ = щитова рекламаblock ~ = блокова рекламаborax ~ = настирлива рекламаbrand ~ = рекламування марки • рекламування торговельної маркиbrand image ~ = реклама товарної маркиbrand name ~ = реклама торгової назви фірмової маркиbroadcast ~ = рекламування засобами радіоburst ~ = короткострокове раптове рекламуванняbusiness-to-business (B-B) ~ = реклама для підприємствcable ~ = реклама на кабельному телебаченніcause-and-issue ~ = проблемна реклама • реклама, яка спрямована на суспільні проблемиcinema ~ = кінорекламаclassified ~ = реклама, згрупована у рубрикиcommercial ~ = торговельна реклама • комерційна рекламаcommodity ~ = рекламування товаруcomparative ~ = реклама, розрахована на дискредитацію товару конкурентаcomparison ~ = порівняльне рекламуванняcompetitive ~ = конкурентне рекламуванняconcept ~ = реклама задуму • реклама ідеїconsumer ~ = рекламування споживчих товарів • споживча рекламаcontemporary ~ = сучасна рекламаcontroversial ~ = суперечлива реклама • дискусійна рекламаcooperative ~ = спільне рекламуванняcorporate ~ = рекламування організації • рекламування для створення популярності організаціїcorrective ~ = реклама, яка виправляє помилкову інформацію або помилкове враженняcoupon ~ = купонна рекламаcreative ~ = творча рекламаcrossruff ~ = колективна рекламаcurrent ~ = поточне рекламуванняdeceptive ~ = облудна реклама • реклама неякісних товарів • неправдива рекламаdemonstration ~ = наочна реклама • переконлива рекламаdenigratory ~ = ганебна реклама конкурентів • ганебна рекламаdirect ~ = пряме рекламуванняdirect-mail ~ = пряма поштова рекламаdirectory ~ = рекламні оголошення в довідникахdirect response ~ = пряма поштова рекламаdisplay ~ = вітринно-виставкове рекламуванняdomestic ~ = рекламування місцевих товарівeffective ~ = ефективна рекламаendorsement ~ = рекламування з підтримкоюentertaining ~ = розважальна рекламаethical ~ = етичне рекламуванняexisting ~ = поточна рекламаexpensive ~ = дорога рекламаeye-catching ~ = яскрава рекламаfactual ~ = реклама, яка обґрунтована фактамиfalse ~ = облудна реклама • неправдива рекламаfashion ~ = реклама модиfilm ~ = кінореклама • реклама з допомогою кінофільмівfinancial ~ = фінансове рекламуванняflexform ~ = реклама довільної формиfollow-up ~ = повторна рекламаfood ~ = реклама харчових продуктівforeign ~ = закордонна рекламаfraudulent ~ = шахрайська рекламаfree ~ = безплатна рекламаfront-page ~ = реклама на титульній сторонціgeneral ~ = реклама на широку публікуgeneric ~ = рекламування групи товарівglobal ~ = всесвітня рекламаgovernment ~ = реклама від імені урядових органів • урядова рекламаgrocery ~ = реклама бакалійно-гастрономічних товарівgraphic ~ = графічне рекламуванняgroup ~ = групова рекламаhard-sell ~ = наполегливе рекламування • агресивне рекламуванняheavy ~ = інтенсивна рекламаhigh-pressure ~ = настійне рекламування • агресивне рекламуванняhouse ~ = власне рекламування фірми • внутрішньофірмове рекламуванняhype-type ~ = гучне рекламуванняimage ~ = рекламування образу • рекламування іміджуimpact ~ = спонукальна рекламаindirect ~ = непряме рекламуванняindirect-action ~ = реклама непрямого впливуindustrial ~ = промислове рекламуванняinferior ~ = неякісне рекламуванняinformation ~ = реклама, насичена інформацією • інформаційна рекламаin-house ~ = власне рекламування фірми • внутрішньофірмове рекламуванняinitial ~ = початкова рекламаinnovative ~ = новаторське рекламуванняinstitutional ~ = рекламування організації • рекламування для популяризації організаціїinternational ~ = міжнародне рекламуванняinterstate ~ = рекламування для міжштатного розповсюдженняintroductory ~ = вступна рекламаinvestor-solicitation ~ = рекламування для зацікавлення вкладниківissue ~ = реклама, яка висвітлює суспільні проблемиjournal ~ = рекламування в спеціалізованих виданнях • рекламування в журналахkeyed ~ = шифроване рекламне оголошенняlarge-scale ~ = великомасштабне рекламуванняlaunch ~ = упроваджувальна реклама • реклама впровадження товару • реклама, що оголошує про випуск нового товаруlegal ~ = правове рекламуванняlitter-bin ~ = рекламування на сміттєвих урнахlocal ~ = місцеве рекламуванняlong-term ~ = довгострокове рекламуванняlow-pressure ~ = ненав’язливе рекламуванняmail-order ~ = рекламування торгівлі «товари поштою» • реклама, передана поштоюmagazine ~ = журнальне рекламування • рекламування в журналахmail ~ = рекламування поштою • реклама, передана поштоюmass ~ = масове рекламування • реклама масового охопленняmass media ~ = рекламування в засобах масової інформаціїmisleading ~ = обманливе рекламування • неправдиве рекламуванняmobile ~ = реклама на транспортних засобахmultimedia ~ = рекламування, що користується кількома засобами масової інформаціїmultinational ~ = багатонаціональна рекламаname ~ = реклама назви • реклама-назваnational ~ = національне рекламуванняnatural break ~ = рекламування в перервах між програмамиnewspaper ~ = газетна рекламаnovelty ~ = рекламування новинокobjective ~ = об’єктивне рекламуванняoffbeat ~ = нешаблонне рекламування • оригінальне рекламуванняoff-season ~ = рекламування в міжсезонні • позасезонне рекламуванняon-target ~ = цілеспрямоване рекламуванняopinion ~ = експертна рекламаoral ~ = усне рекламуванняoutdoor ~ = вулична рекламаout-of-home ~ = надвірне рекламуванняpackage ~ = реклама на упаковціpackaged-goods ~ = рекламування фасованих товарівpersuasive ~ = переконливе рекламуванняpoint-of-purchase ~ = рекламування на місці продажу-купівліpoint-of-sale ~ = рекламування на місці продажу-купівліpolitical ~ = політична рекламаposition media ~ = вуличне рекламуванняpostal ~ = поштове рекламуванняpostcard ~ = реклама на поштових карткахposter ~ = плакатне рекламування • реклама за допомогою плакатівpostmark ~ = реклама на поштовому штампіpremium ~ = високоякісна рекламаprestige ~ = престижне рекламуванняprice ~ = реклама цінprimary ~ = основне рекламуванняprint ~ = друковане рекламуванняprivate sector ~ = рекламування приватного секторуproblem-solution ~ = рекламування щодо розв’язання проблемproducer ~ = реклама від імені виробниківproduct ~ = рекламування продуктівproduct-centred ~ = реклама, яка робить наголос на товаріproduct-comparison ~ = реклама на основі порівняння товарівprofessional ~ = професійне рекламуванняpromotional ~ = заохочувальне рекламування • реклама, що заохочує попитradio ~ = радіорекламуванняrecruitment ~ = реклама вакансійregional ~ = районне рекламування • регіональне рекламуванняregular ~ = систематичне рекламуванняreinforcement ~ = підсилювальне рекламуванняrepeat ~ = повторне рекламуванняretail ~ = рекламування роздрібної торгівліsales ~ = рекламування для збутуscreen ~ = екранне рекламуванняseasonal ~ = сезонне рекламуванняselective ~ = добірна рекламаsemi-display ~ = тематичне вітринно-виставкове рекламуванняshort-term ~ = короткострокове рекламуванняshow-window ~ = вітринне рекламуванняsky ~ = повітряне рекламуванняsoft-sell ~ = ненастійне рекламуванняspace ~ = ілюстративно-зображальне рекламування • зображальне рекламуванняsplit-run ~ = рекламування з розбиттям тиражуspot ~ = рекламування у вставціstill-life ~ = натюрмортне рекламуванняstore ~ = реклама крамниціstrategic ~ = стратегічне рекламуванняsubliminal ~ = рекламування, спрямоване на підсвідомістьsuccessful ~ = успішне рекламуванняsuperior ~ = реклама вищої якостіtactical ~ = тактичне рекламуванняtarget ~ = цілеспрямоване рекламуванняteaser ~ = подразливе рекламуванняtie-in ~ = супровідна рекламаtombstone ~ = коротке рекламне оголошення інформаційного характеруtrade ~ = торгова реклама • рекламне оголошення в торговельному виданніtrademark ~ = реклама торговельного знакаtraditional ~ = традиційне рекламуванняtransit ~ = реклама на транспортіtruthful ~ = правдива рекламаunacceptable ~ = неприпустима рекламаunfair ~ = несумлінне рекламуванняuntruthful ~ = неправдива рекламаvertical cooperative ~ = вертикальна спільна рекламаviewpoint ~ = рекламування точки зоруvisual ~ = зорова рекламаvocational ~ = реклама, розрахована на професіоналівword-of-mouth ~ = реклама, яка твориться споживачами • реклама з уст в устаwritten ~ = письмове рекламуванняyear-round ~ = цілорічне рекламуванняyellow-pages advertising = реклама на жовтих сторінках телефонного довідникаzero-based ~ = реклама з нуля~ account = рахунок за рекламу~ activities = рекламна діяльність~ agency = рекламне агентство~ agency network = мережа рекламних агентств~ agent = рекламний агент~ aids = рекламні матеріали~ allowance = знижка для компенсації витрат на рекламування~ and publicity = реклама і пропаганда • реклама і популяризація~ appeal = привабливість реклами • рекламна концепція~ budget = кошторис на рекламування~ campaign = рекламна кампанія~ consultant = порадник з рекламування • консультант з рекламування~ contract = рекламний контракт~ copy = рекламний текст~ costs = витрати на рекламу~ department = рекламний відділ~ director = директор рекламного підприємства~ effect = вплив реклами~ effectiveness = ефективність реклами~ effort = рекламна діяльність~ expenses = витрати на рекламу~ expert = спеціаліст з реклами~ exposure = рекламний контакт~ film = рекламний фільм~ industry = рекламна галузь~ literature = рекламне видання • рекламні проспекти~ malpractice = зловживання в галузі реклами~ manager = керівник рекламного агентства~ material = рекламний матеріал~ media = засоби рекламування~ medium = засіб рекламування~ price = рекламна ціна~ profit = прибуток з рекламування~ rate = рекламна ставка~ registers = рекламні довідники~ research = дослідження у галузі рекламування~ revenue = дохід з рекламування~ slogan = рекламне гасло~ space = місце на рекламу~ spot = рекламна вставка на телебаченні або радіомовленні~ standards = норми рекламування • стандарти рекламування~ standards authority = орган стандартизації в галузі реклами~ value = вартість реклами~ weight = ефект рекламиto arrange ~ = організувати рекламуto do the ~ = виготовляти/виготовити рекламуto finance ~ = фінансувати рекламу▲ advertising1 ‡ A. four principles of marketing (436) пр. publicity▷▷ advertisement▷▷ promotion1 |
promotion 1. марк., рек. сприяння; заохочення; стимулювання; стимулювання збуту; 2. кадр. підвищення; просування; підвищення в посаді 1. діяльність, націлена на просування продукту (product), що передбачає ознайомлення споживачів (consumer) з його якостями, користю, властивостями тощо; ◆ мета стимулювання – переконати споживачів, поширювати відомості і т. п. про позитивні якості продукту; 2. переведення працівника (employee) на вищу посаду (position2), де йому присвоюється вище звання та більший оклад (salary), підвищується його відповідальність, авторитет тощо advertising ~ = стимулювання за допомогою рекламиcirculation ~ = стимулювання зростання тиражу • сприяння зростанню тиражуconsumer ~ = стимулювання споживчого попитуdirect response ~ = стимулювання в рамках прямого маркетингуend-of-year ~ = сприяння на кінець рокуexport ~ = сприяння розвитку експортуin-store ~ = стимулювання збуту, що проводиться в крамниціjob ~ = просування/підвищення в посадіjoint ~ = спільне стимулюванняindustry ~ = сприяння промисловостіlocal ~ = стимулювання збуту на місцевому рівні • місцеве стимулюванняnational ~ = стимулювання в загальнонаціональному масштабіone-shot sales ~ = разовий захід стимулювання збутуpersonality ~ = сприяння розвитку особистостіprice ~ = цінове стимулювання • стимулювання збуту за допомогою цінproduct ~ = сприяння збуту продуктуretailer ~ = стимулювання зусиль роздрібних торговцівsafety ~ = сприяння безпеціsales force ~ = стимулювання торговельного персоналуsales promotion = стимулювання збутуseasonal ~ = сезонний захід стимулювання збутуspecial ~ = спеціальне сприяння • спеціальний захід стимулювання збутуspecial price ~ = пропозиція пільгової ціниsummer ~ = літня рекламна кампаніяtie-in ~ = супровідне стимулюванняtourist ~ = заохочення туризмуtrade ~ = стимулювання збуту • стимулювання торговельних замовників • стимулювання сфери торгівліumbrella ~ = всебічне стимулюванняweekly ~s = тижнева рекламна кампаніяword-of-mouth ~ = реклама «з уст в уста»~ by seniority = підвищення згідно з досвідом • підвищення за трудовим стажем~ mix = комплекс заходів рекламної кампанії~ models = моделі стимулювання збутуto be due for a ~ = чекати підвищення • очікувати підвищення • бути на черзі на підвищенняto be in line for ~ = сподіватися підвищенняto do a ~ = влаштовувати/влаштувати рекламну кампаніюto get a ~ = діставати/дістати підвищенняto run a ~ = провадити/провести рекламу▲ promotion ‡ A. four principles of marketing (436) ▷▷ advertising▷▷ packaging▷▷ sales promotion▷▷ marketing mix |