Знайдено 11 статей
Шукати «marketing» на інших ресурсах: ODO D.com CM LM MW UD Wiktionary.org 

- Загальний народний англійсько-український словник 2010– () Вгору

marketing [ˈmɑːkɪtɪtɪŋ] n
    1) торгівля; продаж, збут, реалізація (товарів чи послуг)
    2) ма́рке́тинг
    • direct marketing — прямий (адресний) маркетинг, безпосередній збут
    • marketing strategy — стратегія маркетингу
    • marketing arrangements — механізм реалізації (збуту)
    • marketing board — збутове об’єднання виробників; збутова організація
    • marketing channel — канал збуту
    • marketing communications — рекламна діяльність, зв’язки з діловими колами
    • marketing communications coordinator — робітник із зв’язків з діловими колами
    • marketing cost — витрати на маркетинг; обігові витрати До обговорення
    • marketing margin — торговельна націнка (диктується товаровиробником)
    • marketing letter — інформаційний лист (рекламного характеру)
    • marketing research — аналіз можливостей збуту, маркетингові дослідження
    • viral marketing — вірусний маркетинг Обговорення статті

- Великий англо-український словник 2011 (Є.І. Гороть, Л.М. Коцюк, Л.К. Малімон, А.Б. Павлюк.) Вгору

marketing [ˈmɑ:kɪtɪŋ] n
1. торгівля; продаж; збут;
2. предмет(и) торгівлі;
3. маркетинг.

- Англо-український тлумачний словник економічної лексики 2004 (А. Шимків) Вгору

four principles of marketing марк. чотири принципи маркетингу; «чотири р» маркетингу
▷ marketing mix
global marketing марк. глобальний маркетинг
маркетингова діяльність із планування збуту товарів і послуг за межі держави;
▲ global marketing A. marketing (439)
marketing марк., рек., збут n маркетинг; організація збуту; реалізація; збут; система збуту; торгівля; a маркетинговий; збутовий
система організації підприємницької діяльності, що орієнтується на врахування вимог ринку та активний вплив на попит з метою розширення збуту товарів; ◆ на організаційному рівні маркетинг охоплює великий спектр діяльності, пов’язаний з рекламуванням (advertising1), стимулюванням збуту (promotion1), плануванням (planning), стимулюванням сфери торгівлі (merchandising), реалізацією (sales1) товарів чи послуг, їх популяризацією (publicity1) тощо
  • agricultural ~ = сільськогосподарський маркетинг • маркетинг сільськогосподарської продукції
  • brand ~ = маркетинг товарної марки
  • competitive ~ = конкурентний маркетинг • маркетинг конкурентів
  • concentrated ~ = концентрований маркетинг
  • consumer ~ = маркетинг на споживчому ринку
  • consumer-orientated ~ = маркетинг з орієнтацією на споживача
  • cooperative ~ = спільний маркетинг • збут через систему кооперативів
  • corporate ~ = маркетинг корпорацій • корпоративний маркетинг
  • counteractive ~ = протидійний маркетинг
  • data-driven ~ = маркетинг, керований потоком даних
  • direct ~ = прямий маркетинг • збут без посередників
  • domestic ~ = маркетинг на внутрішньому ринку
  • domicile ~ = маркетинг житла
  • electronic ~ = електронний маркетинг
  • export ~ = маркетинг експорту
  • foreign ~ = маркетинг на закордонних ринках
  • full-scale ~ = повномасштабний маркетинг
  • generic ~ = маркетинг немарочних товарів
  • global marketing = глобальний маркетинг
  • industrial ~ = промисловий маркетинг
  • innovative ~ = новаторський маркетинг
  • integrated ~ = інтегрований маркетинг
  • international ~ = міжнародний маркетинг
  • joint ~ = спільний маркетинг
  • local ~ = маркетинг на місцевому рівні
  • mass ~ = масовий маркетинг
  • media ~ = маркетинг засобів поширення інформації • маркетинг засобів реклами
  • multistep ~ = багатоступеневий маркетинг
  • national ~ = загальнонаціональний маркетинг
  • niche marketing = маркетинг ринкової ніші
  • non-profit ~ = маркетинг некомерційних організацій • маркетинг у сфері некомерційної діяльності
  • one-step ~ = одноступеневий маркетинг
  • political ~ = політичний маркетинг
  • product ~ = товарний маркетинг
  • product-differentiated ~ = товарно диференційований маркетинг
  • publishing ~ = маркетинг видавничої діяльності • книжковий ринок • видавничий маркетинг
  • regional ~ = місцевий маркетинг • регіональний збут • маркетинг регіонального масштабу
  • retail ~ = роздрібний маркетинг • маркетинг у сфері роздрібної торгівлі
  • scientific ~ = науковий маркетинг
  • service ~ = маркетинг послуг
  • social ~ = суспільний маркетинг
  • target ~ = цільовий маркетинг
  • test ~ = пробний маркетинг
  • video ~ = відеомаркетинг
  • world ~ = всесвітній маркетинг • маркетинг у світовому масштабі
  • ~ activities = діяльність у галузі маркетингу • маркетингова діяльність
  • ~ agreement = угода про збут продукції
  • ~ analysis = аналіз збуту
  • ~ association = збутова асоціація
  • ~ audit = перевірка збуту • ревізія збуту
  • ~ board = рада з маркетингу
  • ~ budget = бюджет маркетингу • маркетинговий бюджет
  • ~ campaign = кампанія організації й стимулювання збуту
  • ~ cartel = картель у сфері збуту продукції
  • ~ competition = конкуренція за ринки збуту
  • ~ concept = маркетингове поняття
  • ~ contribution = сприяння збуту продукції
  • ~ control = регулювання збуту • керування маркетингом
  • ~ cooperative = збутовий кооператив
  • ~ costs = витрати збуту • маркетингові витрати
  • ~ department = комерційний відділ • відділ збуту
  • ~ director = директор відділу збуту • завідувач відділу збуту
  • ~ effort = маркетинговий захід • захід у сфері організації і стимулювання збуту
  • ~ environment = маркетингове середовище
  • ~ executive = спеціаліст у галузі маркетингу
  • ~ exhibition = торговельна виставка
  • ~ expenses = витрати збуту
  • ~ information system = система маркетингової інформації
  • ~ manager = завідувач відділу збуту
  • ~ method = метод збуту продукції
  • marketing mix = комплекс маркетингу
  • ~ organization = збутова організація
  • ~ plan = план збуту продукції
  • ~ policy = політика в галузі збуту • стратегія в галузі збуту
  • ~ possibilities = можливості маркетингу • можливості збуту
  • ~ potential = сподівана реалізація • потенціал маркетингу
  • ~ practice = методика маркетингу
  • ~ purpose = мета маркетингу
  • ~ research = маркетингові дослідження • аналіз можливостей збуту
  • ~ scheme = програма збуту продукції • система маркетингу
  • ~ strategy = маркетингова стратегія • стратегія маркетингу
  • ~ syndicate = синдикат у сфері збуту • маркетинговий синдикат
  • ~ team = маркетингова команда
  • ~ technique = методи маркетингу
    ▲ marketing business organization (434)
  • marketing channel
    ▷ channel of distribution
    marketing mix марк. комплекс маркетингу; маркетинговий комплекс; формула маркетингу
    комбінація чотирьох змінних факторів (variables), покладених в основу стратегії підприємства з метою задоволення споживачів (consumer) на цільовому ринку; ◆ комплекс маркетингу складається з продукту (product), ціни (price), просування (promotion) та розповсюдження (place) – факторів, які часто називають «чотири принципи маркетингу» (four principles of marketing) або «чотири p» маркетингу (four Ps)
  • to develop a ~ = розробляти/розробити маркетинговий комплекс
  • to introduce a ~ = запроваджувати/запровадити маркетинговий комплекс
    ▲ marketing mix :: four Ps :: promotional quadrangle :: four principles of marketing; marketing mix A. four principles of marketing (436)
  • niche marketing марк. маркетинг ринкової ніші; маркетинг на незайнятому ринку товарів; маркетинг на незайнятому ринку послуг
    маркетингова стратегія пошуку незайнятого або вузького сегмента ринку, в якому можна було б успішно конкурувати; ◆ стратегія маркетингової ніші характерна для малих підприємств або відділів великих компаній, які спеціально готують, планують товари й послуги для такого ринку
    pull-through marketing
    ▷ pull strategy
    push marketing strategy
    ▷ push strategy

    - Англійсько-український словник-довідник інженерії довкілля 2000 (Тимотей Балабан) Вгору

    marketing торгівля