marketing [ˈmɑːkɪtɪtɪŋ] n 1) торгівля; продаж, збут, реалізація (товарів чи послуг) 2) ма́рке́тинг • direct marketing — прямий (адресний) маркетинг, безпосередній збут • marketing strategy — стратегія маркетингу • marketing arrangements — механізм реалізації (збуту) • marketing board — збутове об’єднання виробників; збутова організація • marketing channel — канал збуту • marketing communications — рекламна діяльність, зв’язки з діловими колами • marketing communications coordinator — робітник із зв’язків з діловими колами • marketing cost — витрати на маркетинг; обігові витрати  • marketing margin — торговельна націнка (диктується товаровиробником) • marketing letter — інформаційний лист (рекламного характеру) • marketing research — аналіз можливостей збуту, маркетингові дослідження • viral marketing — вірусний маркетинг  |
marketing [ˈmɑ:kɪtɪŋ] n 1. торгівля; продаж; збут; 2. предмет(и) торгівлі; 3. маркетинг. |
four principles of marketing марк. чотири принципи маркетингу; «чотири р» маркетингу ▷ marketing mix |
global marketing марк. глобальний маркетинг маркетингова діяльність із планування збуту товарів і послуг за межі держави; ▲ global marketing ‡ A. marketing (439) |
marketing марк., рек., збут n маркетинг; організація збуту; реалізація; збут; система збуту; торгівля; a маркетинговий; збутовий система організації підприємницької діяльності, що орієнтується на врахування вимог ринку та активний вплив на попит з метою розширення збуту товарів; ◆ на організаційному рівні маркетинг охоплює великий спектр діяльності, пов’язаний з рекламуванням (advertising1), стимулюванням збуту (promotion1), плануванням (planning), стимулюванням сфери торгівлі (merchandising), реалізацією (sales1) товарів чи послуг, їх популяризацією (publicity1) тощо agricultural ~ = сільськогосподарський маркетинг • маркетинг сільськогосподарської продукціїbrand ~ = маркетинг товарної маркиcompetitive ~ = конкурентний маркетинг • маркетинг конкурентівconcentrated ~ = концентрований маркетингconsumer ~ = маркетинг на споживчому ринкуconsumer-orientated ~ = маркетинг з орієнтацією на споживачаcooperative ~ = спільний маркетинг • збут через систему кооперативівcorporate ~ = маркетинг корпорацій • корпоративний маркетингcounteractive ~ = протидійний маркетингdata-driven ~ = маркетинг, керований потоком данихdirect ~ = прямий маркетинг • збут без посередниківdomestic ~ = маркетинг на внутрішньому ринкуdomicile ~ = маркетинг житлаelectronic ~ = електронний маркетингexport ~ = маркетинг експортуforeign ~ = маркетинг на закордонних ринкахfull-scale ~ = повномасштабний маркетингgeneric ~ = маркетинг немарочних товарівglobal marketing = глобальний маркетингindustrial ~ = промисловий маркетингinnovative ~ = новаторський маркетингintegrated ~ = інтегрований маркетингinternational ~ = міжнародний маркетингjoint ~ = спільний маркетингlocal ~ = маркетинг на місцевому рівніmass ~ = масовий маркетингmedia ~ = маркетинг засобів поширення інформації • маркетинг засобів рекламиmultistep ~ = багатоступеневий маркетингnational ~ = загальнонаціональний маркетингniche marketing = маркетинг ринкової нішіnon-profit ~ = маркетинг некомерційних організацій • маркетинг у сфері некомерційної діяльностіone-step ~ = одноступеневий маркетингpolitical ~ = політичний маркетингproduct ~ = товарний маркетингproduct-differentiated ~ = товарно диференційований маркетингpublishing ~ = маркетинг видавничої діяльності • книжковий ринок • видавничий маркетингregional ~ = місцевий маркетинг • регіональний збут • маркетинг регіонального масштабуretail ~ = роздрібний маркетинг • маркетинг у сфері роздрібної торгівліscientific ~ = науковий маркетингservice ~ = маркетинг послугsocial ~ = суспільний маркетингtarget ~ = цільовий маркетингtest ~ = пробний маркетингvideo ~ = відеомаркетингworld ~ = всесвітній маркетинг • маркетинг у світовому масштабі~ activities = діяльність у галузі маркетингу • маркетингова діяльність~ agreement = угода про збут продукції~ analysis = аналіз збуту~ association = збутова асоціація~ audit = перевірка збуту • ревізія збуту~ board = рада з маркетингу~ budget = бюджет маркетингу • маркетинговий бюджет~ campaign = кампанія організації й стимулювання збуту~ cartel = картель у сфері збуту продукції~ competition = конкуренція за ринки збуту~ concept = маркетингове поняття~ contribution = сприяння збуту продукції~ control = регулювання збуту • керування маркетингом~ cooperative = збутовий кооператив~ costs = витрати збуту • маркетингові витрати~ department = комерційний відділ • відділ збуту~ director = директор відділу збуту • завідувач відділу збуту~ effort = маркетинговий захід • захід у сфері організації і стимулювання збуту~ environment = маркетингове середовище~ executive = спеціаліст у галузі маркетингу~ exhibition = торговельна виставка~ expenses = витрати збуту~ information system = система маркетингової інформації~ manager = завідувач відділу збуту~ method = метод збуту продукціїmarketing mix = комплекс маркетингу~ organization = збутова організація~ plan = план збуту продукції~ policy = політика в галузі збуту • стратегія в галузі збуту~ possibilities = можливості маркетингу • можливості збуту~ potential = сподівана реалізація • потенціал маркетингу~ practice = методика маркетингу~ purpose = мета маркетингу~ research = маркетингові дослідження • аналіз можливостей збуту~ scheme = програма збуту продукції • система маркетингу~ strategy = маркетингова стратегія • стратегія маркетингу~ syndicate = синдикат у сфері збуту • маркетинговий синдикат~ team = маркетингова команда~ technique = методи маркетингу |
marketing channel ▷ channel of distribution |
marketing mix марк. комплекс маркетингу; маркетинговий комплекс; формула маркетингу комбінація чотирьох змінних факторів (variables), покладених в основу стратегії підприємства з метою задоволення споживачів (consumer) на цільовому ринку; ◆ комплекс маркетингу складається з продукту (product), ціни (price), просування (promotion) та розповсюдження (place) – факторів, які часто називають «чотири принципи маркетингу» (four principles of marketing) або «чотири p» маркетингу (four Ps) to develop a ~ = розробляти/розробити маркетинговий комплексto introduce a ~ = запроваджувати/запровадити маркетинговий комплекс▲ marketing mix :: four Ps :: promotional quadrangle :: four principles of marketing; marketing mix ‡ A. four principles of marketing (436) |
niche marketing марк. маркетинг ринкової ніші; маркетинг на незайнятому ринку товарів; маркетинг на незайнятому ринку послуг маркетингова стратегія пошуку незайнятого або вузького сегмента ринку, в якому можна було б успішно конкурувати; ◆ стратегія маркетингової ніші характерна для малих підприємств або відділів великих компаній, які спеціально готують, планують товари й послуги для такого ринку |
pull-through marketing ▷ pull strategy |
push marketing strategy ▷ push strategy |