У статті на матеріалі вибраних словників і корпусів розглянуто низку випадків, коли творення фемінітивів спричинює труднощі. Порівняно результати опитування й корпусного аналізу. Виявлено ті фемінітиви, щодо яких зафіксовано збіжність даних, і вказано на досі не розв’язані випадки конкуренції. Сформульовано висновок про доцільність поєднання цих шляхів отримання даних у дослідженнях і лексикографічному описі динамічних ділянок лексикону.
Проблемні випадки творення фемінітивів у корпусі й словнику
Модератор: Анатолій
Проблемні випадки творення фемінітивів у корпусі й словнику
Вийшла стаття В. Старка «Проблемні випадки творення фемінітивів у корпусі й словнику»
Re: Проблемні випадки творення фемінітивів у корпусі й словнику
Проглянув цю статтю. Типова стаття типового українського мовознавця в типовому журналі категорії "Б". Наче й факти якісь наводить, наче й висновки є - а не вистачає двох важливих речей: 1) наукового підходу, 2) належних узагальнень.
Наприклад (і це типово для українських мовознавців), автор використовує виключно статистичний метод і забуває про аналітичний. І ця методологічна хиба дуже знижує наукову цінність результатів.
Від мовознавця можна було б очікувати критичної оцінки неофемінативів, але цього тут також немає. А фемінативних покручів у наведених випадках вистачає - чого варта навіть сама "членкиня".
Думаю, що наукова цінність цієї статті була б вищою, якби пан Василь відвідав мою лекцію в КПІ 31 жовтня 2024 року:
https://www.academia.edu/125193937/%D0% ... 1%82%D1%8C.
Наприклад (і це типово для українських мовознавців), автор використовує виключно статистичний метод і забуває про аналітичний. І ця методологічна хиба дуже знижує наукову цінність результатів.
Від мовознавця можна було б очікувати критичної оцінки неофемінативів, але цього тут також немає. А фемінативних покручів у наведених випадках вистачає - чого варта навіть сама "членкиня".
Думаю, що наукова цінність цієї статті була б вищою, якби пан Василь відвідав мою лекцію в КПІ 31 жовтня 2024 року:
https://www.academia.edu/125193937/%D0% ... 1%82%D1%8C.